۱۴۰۰ اردیبهشت ۵, یکشنبه

از کجا ساندویچ پانل بخریم که ارزون و با کیفیت باشه

 

اگر قصد ساخت یک کارگاه، کارخانه و یا سالن تولید را دارید، خرید ساندویچ پانل به عنوان پوشش سقف و دیوارهای آن انتخاب بسیار هوشمندانه و مناسبی می باشد. در سال های اخیر ساندویچ پانل به عنوان یکیاز پرطرفدار ترین پوشش ها برای انواع کاربری های سوله سازی شناخته شده است. استفاده از این محصول سبب جلوگیری از بالا رفتن وزن سازه و دوام آن نیز می شود.

این محصول مدرن در انواع ضخامت ها تولید شده که با توجه به کاربری و کاربرد آن شما می توانید هنگام خرید ساندویچ پانل ضخامتی که برای سازه شما مناسب است را خریداری کنید. با انتخاب این محصول به طور قابل توجهی در هزینه ها و زمان صرف شده صرفه جویی می شود.

به طور کلی برخی از این بهینه سازی ها که با خرید ساندویچ پانل ممکن می گردد:

-          کاهش زمان اجرای پوشش سقفی و دیواری تا حدود 60% بهینه سازی در زمان

-          کاهش هزینه های دیوار کشی و زیبا سازی نمای سازه تا حدود 40% ارزان تر

-          کاهش وزن سازه در پایان کار تا حدود 25% وزن کم تر


خرید ساندویچ پانل - ایران پانل



در هنگام خرید ساندویچ پانل باید به نکات بسیاری توجه داشت. که اولین نکته استحکام و مقاومت ساندویچ پانل می باشد. به خصوص برای پوشش سقف زیرا در فصل های بارش خصوصاً در مناطقی که بارش برف سنگین است، مقاومت ساندویچ پانل در برابر این فشار های وارده بسیار حائز اهمیت می باشد.

همچنین در پوشش دیواری ساندویچ پانل ضخامت آن بسیار مهم است، به طور کلی ضخامت ساندویچ پانل دیواری حدود دو برابر ساندویچ پانل سقفی می باشد.

همچنین هنگام خرید ساندویچ پانل بایستی به جنس ورق فلزی آن نیز توجه داشت، زیرا این محصول زمان بسیاری را در طول سال در معرض تابش نور خورشید می باشد  به همین علت کیفیت رنگ و جنس ورق مورد استفاده باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد.





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از کجا ساندویچ پانل بخریم که ارزون و با کیفیت باشه

  اگر قصد ساخت یک کارگاه، کارخانه و یا سالن تولید را دارید، خرید ساندویچ پانل به عنوان پوشش سقف و دیوارهای آن انتخاب بسیار هوشمندانه و مناس...